czwartek, 28 kwietnia 2022

PAMIĘĆ I KWIATY



 

Anioły,

wzięli 

ziemia przyjęła 

ksiądz poświecił 

 

blask 

zgasł 

przez chwilę 

supernową 

 

patrzę 

w niebo 

 widzę 

czarną dziurę


przyszła

rozłączyła 

zabrała

 

położyłem 

kwiaty

znicz 

zapaliłem 

to tyle 

co mogłem 

zrobić 








Anioły, wzięli  ziemia przyjęła  ksiądz poświecił    blask  zgasł  przez chwilę  supernową    patrzę  w niebo   widzę  czarną dziurę przyszła rozłączyła  zabrała   położyłem  kwiaty znicz  zapaliłem  to tyle  co mogłem  zrobić
sentence
Angels, they took the earth has adopted the priest blessed shine went out awhile supernova I'm looking into the sky I see black hole she came disconnected she took I put flowers a candle I lit up that's it what I could to do



sentence


 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TU MOŻNA KOMENTOWAĆ