wtorek, 30 maja 2023

toż dzieci nie posiadam żony również nie mam skoro o to pytasz jestem w tym wolnym stanie lecz czy tak wygląda szczęście. i chylą się Iwy w polach szczególnie teraz w maju i ptaki wysoko latają oj poleciałbym z nimi dla których nie ma granic również czasu nie mierzą kiedy ja jak ten głupi wyglądam nie wiem czego tyle lat już minęło a mój dom nadal pusty krzesła stół kuchenny ino paradują gdyż nikt nie usiądzie przy nim by ze mną o czymś pogadać i w pokoju tę kawę wypić no cóż zaczynam przynudzać czego nie cenię sobie po cóż kotary te wieszać zasłaniać nimi słonice a przecież dzień dziś jest piękny tak śliczny jak uśmiech twój którego wyobrażam sobie co widzęto ci piszę i jeszcze jest za wcześnie na to by dodać coś więcej podobno myśl moja złota jak również serce nie mylne Excalibur ten uniesie podany przez cię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

TU MOŻNA KOMENTOWAĆ